A történet persze nem mai, de aktuális. A számunkra fontos, és „örök értékek” -nek nevezett dolgok devalválódásával kezdődött. Erodálódott a lojalitás, a hűség fogalma, és új értékrend alakult ki – üzleti érdekből.
Hosszú évekig voltunk internet előfizetője a cégnek. Ha emlékeink nem csalnak, akkor (a hőskorban még) Axelero-nak hívták. Aztán T-com néven illett emlegetni. Persze a globalizáció üzleti szemléletét is hozta magával, ami azt jelentette, hogy egyszer csak azt vettük észre, hiába vagyunk törzsvásárlói több éve a T-com-nak. Éppen mi, a hűséges vásárlók jóval többet fizetünk ugyanazért az internetelérésért, mint az új belépők.
Megfordult a trend, a hűséget nem a múlt valós cselekedetei alapján értékelték, az semmivé foszlott és nullára íródott. Minden múltbéli bizonyítás nélkül, egy frissen rendszerbe lépő is lehetett törzsvásárló, előre lehetett hűségnyilatkozatot tenni, törzsvásárlóvá válni.
Természetesen rákérdeztünk, hogy mi, akik már több mint 5 éve előfizetők vagyunk, kaphatunk-e valamiféle kedvezményt? A válasz persze az volt, hogy ha a megfelelő hűségidőt alá tetszenek írni, akkor ugyanazokat a kedvezményeket vonatkoznak Önökre is.
Nos, amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten is, mi is leírtuk gyorsan az elmúlt néhány év elégedett netezését és abszolút nyitottan alaposan körülnéztünk a piacon. És jóval kedvezőbb áron és kedvezőbb tartalommal is találtunk internetelőfizetést. A szerződés megköttetett és nem okozott csalódást.
Az új szolgáltató is képes volt ugyanolyan minőségű elérést biztosítani, mint a nagyhírű, nagymúltú…
Innentől csak a saját nevemben nyilatkozva, én ekkor fogadtam el, hogy kénytelen vagyok elsajátítani a hűség új értelmezését, különben saját magam anyagi ellensége leszek. Azóta, ha tehetem, szemrebbenés nélkül váltok szolgáltatót a tartalmasabb szolgáltatás és a kedvezőbb ár elérése érdekében.
Az internet szolgáltató váltás azonban emailcím változással is járt, hol andirko@axelero.hu volt az email címem, hol meg andirko@extenet.hu és ez kényelmetlenné kezdett válni. Minden korábbi emailcím alapú regisztráció esetében módosítani kellett a regisztrált címet a váltáskor.
[A mai nagyon fiatalok kedvéért muszáj leírnom, hogy a hőskorban az internet előfizetéshez még személyes email postafiók, POP3 és SMTP kiszolgálás is járt. Nem volt még Gmail… ]
Amiatt aztán, hogy ne változzon állandóan az email-címünk, regisztráltuk az andirko.hu domaint és tárhelyet béreltünk, akkor éppen a HostMax szerverparkjában. Ettől az időponttól kezdve, internet szolgáltatótól függetlenül @andirko.hu az email címjeink végződése. És ha már az emailjeinknek biztosítjuk a megfelelő tárhelyet, egy weblap létrehozásához szükséges tárhelyet is béreltünk.
Így jött létre ez a weblap… Napjainkban már a RackForest szerverpakban van az otthona a honlapnak.